lite på snoooozzen

"You know I can't smile without you
I can't smile without you
I can't laugh and I can't sing
I'm findin' it hard to do anything

You see I feel sad when you're sad
I feel glad when you're glad
If you only knew what I'm goin' through
I just can't smile without you"




Hemma nu efter en toppen kväll!
Var först och föra på ett ställe med molly och ett gäng.
Sen drog jag och Molly vidare.
Fick flörta med vakten för att komma in på nästa ställe,
tydligen så var det 23 där men det är ingenting som hindrar
mig och mina puppyeyes! ;)
Drack massa goda drinkar, fötterna är helt avdomnade av
all dans i 12 cm klackarna,
stinker även öl då jag fick en hel flaska hälld över mig.
Men det är en helt annan historia!
Pussogodnaaaaaatt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0