Kom tillbaka


Jag saknar somaren. Jag är alltid mycket gladare på somrarna. Jag vill vara brun. Jag vill ha färgglada kläningar på mig. Jag vill bara ligga på en strand en heldag och lyssna på musik och läsa bra böcker. Jag vill kunna se solnedgången. Jag vill känna att jag lever. För just nu känns det bara som att jag är en dyster liten grå människa som går runt och tycker allting är piss. Jag vill ha tillbaka den lyckliga Carro som bara sprider glädje och jämt har ett leende på läpparna, som jag var i somras. Sen september så har jag inte varit mig själv, vart tog jag vägen?

Jag vill hitta meningen med livet igen. Jag vill känna livslust. Jag vill vara lycklig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0