"Jag älskar dig tiotusen gånger mer än vad du kan säga"

Denna dag har varit en lång dag och nu är jag helt slut.
Jag åkte hemifrån 07.50 imorse och kom hem 22.45.
Alltså 15 timmar har jag varit på rull idag. NOT NAJS.
Imorgon är de en aning lugnare dag då jag går i skolan mellan 09.50 och 15.30.
Sen ska jag hem och PLUGGA! Nu börjar det bli riktig kris.



I rubriken i förra inlägget så står det att det är en lite speciell dag idag.
Inte mycket speciellt, men lite extra e det.
Det är nämligen den dagen som skulle ha varit min och Björns fem års dag!
Den 10 februari 2005 blev den finniga femtonåriga Björn tillsamman med den otroligt spinkiga trettonåriga Karolina. Och nu 60 månader senare så är du fortfarande ett stort mysterium för mig. Det känns helt osanolikt faktiskt.  Men så är det iaf. Och till min stora förvåning så vaknade jag med ett sms "Du vet vad det är för dag idag va?" så till och med han hade koll på det, det var icke förväntat. 



Jag kan inte hindra mig själv från att tänka tanken om hur det skulle varit om det fortfarande hade varit du och jag. Men på ett sätt så är du fortfarande den enda för mig, för du är den enda som jag någonsin älskat så här djupt. Och du är den enda som jag litar på, fortfarande.
I hope you know..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0