I'm afraid of you

Godmorgon!

Eller det är inte god någonstans! Gick upp sex imorse för att titta på hockeyn, jävla skit att Sverige är ute ur OS!
Gud vad tråkigt.. Jag som gillar titta på hockey :(
Aja nu sitter jag och äter frukost, ska åka till skolan om en kvart, vara där till halv två, sen skolkar jag och åker till naprapaten för att fixa nacken och sen ska jag packa packa packa hela kvällen! Och säkert även plugga.. Så jävla tråkigt.. Ofta skriver jag att jag ska plugga men det blir typ aldrig av.. Max 2-3 ggr i månaden så pluggar jag..
haha, lat?

KOM IGEN NU PENDELTÅGEN SÅ ATT MOLLY KAN KOMMA TIL STHLM PÅ FREDAG!!

Och med det så tackar jag från mig, PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0