I don't wanna hurt you anymore

Jag är heeeelt slut.
Fyra lektioner i skolan började dagen med. Sen blev det träning, ensam, då Nina är lat. Gick på pass och jag var helt död efter det, plus att jag tränade ju igår också så jag hade redan träningsvärk. Dåligt att träna två dagar i rad, de ska man inte göra! Jag gick på ett gympa medel pass dä man går igenom både styrka, kondiotion och smidighet. Jag är den där sjukt irriterande människan som hoppar åt fel håll, tar alltid fel ben först och rör mig i otakt. Jag tycker synd om de som stod bakom mig, de måste ju blivit lagom fövirrande! Dans, aerobics osv är inte min grej! Riktig chickflick  träning! Jag är sämst på det, det är inte kul och hur ska man bygga muskler av att vika på rumpan? GYMMA, boxning, core och yoga det är grejer det!! :D Träffade Johanna efter träningen och fikade. Efter det mötte jag upp XX en stund. Nu kom jag precis hem, borde kanske äta middag? Neeeeej.. Det hinner jag inte. Nu ska det pluggas förfullt och sen är det dags att börja packa. Om jag inte somnar sittandes vid datan vill säga...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0