Du e så söt när du sover

Godmorgon!
De e blå himmel idag, ska försöka orka ta mig ut för sol behöver jag.  Har varit helt slut de senaste dagarna för jag sover så jäkla dåligt på nätterna. Ja iaf, jag somnade med tv:n på och vaknade vid halv ett av ett knubbisen kom, redlöst full. Han hade krälat sig fram till mitt fönster för att knacka i en meters snö så han var helt dyngsur! Han somnade snabbare än snabbast när han väl fått av sig alla kläder.  Haha det är de roligaste jag sätt på länge så jag hjälpte honom inte xD Nu har vi ätit stuvade makaroner och korv och han har precis somnat om här bredvid mig. Ska på yoga vid fyra, innan dess ska jag försöka göra något och få lite frisk luft men jag kommer nog bli kvar här! tihi
Ha en bra daag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0