ÅRE :D

Hej hej!
Jag har packar och städat hela dage, och jag är äntligen klar! Börjar kännas helt overkligt att vi snart ska åka..
Snart ska jag iväg med min familj + micke och äta middag, de blir ju sista gången på tre veckor som jag får träffa min storasyster så de ska bli trevligt! Hade tänkt gå ut med Kajsa och Jenny till skyddsrummet ikväll men jag tror hellre att jag är hemma och myser framför melodifestivalen med min stora familj :D Fast nu ringde Robin och frågade om jag ville med dem ut också... åhh.. vad svårt! Vi får se helt enkelt efter middag!
Imorgon ska jag sitta i bilen i 70 mil till Åre så då blir de nog lite uppdateringar :)
HA EN TOPPEN KVÄLL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0