..

Dag 11 - Mina syskon
Anna: Född den 3 juni 1990. Bor i en etta i Tallkrogen, har en pojkvän sen tre år tillbaka. Jobbar heltid på ICA samtidigt som hon pluggar företagsekonomi på distans. Hon tränar ganska mycket annars spenderar hon tid med sina barndomsvänner, pojkvän eller kollegor. Vi har bråkat mycket när vi var yngre men vår relation är nu avsevärt mycket bättre, vi är olika på alla sätt som går därför klarar vi inte av att bo under samma tak. Hon är mycket ordningsam, perfektionist och lite små tråkig- Jag är slarvig, implusiv och oförutsägbar.
Sofia: Född 7 maj 1994. Går första året på kulturama med teaterinriktning, har en pojkvän sen två-tre månader tillbaka. Annars har hon mycket vänner som hon spenderar tid med. Hon har mycket i skolan nu och tycker att det mesta är väldigt svårt vilket gör att hon för det mesta är otrevlig. Hon har en stor talang inom teater men vilket också gör att hon i verkliga livet är lite av en dramaqueen, känslor är till för att visas och ALDRIG döljas. Är hon göas, så vet alla att hon är glad, men om hon är sur så vet vi alla om det med.
Joban: Född 9 juni 1997. En bortskämd lillebror som lever för sin fotboll. Han går fotbollsklass i gubbängsskolan och spelar annars i hammarby. Han sitter i stort sätt ihop med sin bästa vän Jury just nu. Han är tretton år och påväg in i tonårslivet och förändringar. Tjejer, kläder. mobilen, facebook och frisyren är huvudsakliga samtalsämnen i hans liv just nu. Jag och min lillebror är varken lika eller olika, vi brukar ofta gadda ihop oss mot våra andra syskon men på senare tiden har vi glidit ifrån varandra eftersom vi får mindre och mindre gemensamt. Vem vill snacka med storasyster om tjejer?

Dag 12 - I min handväska
Plånbok, allergimediciner, tuggumi, läppsyl, toffsar, ipod, iphone, mobil. plus alltid någonting man kan äta och dricka.

Dag 13 - Den här veckan
Har jag absolut ingen koll på just nu... Ska sätta mig ner med min almenacka och få ihop den. Hoppas på utgång på fredag? och julklappsshopping på lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0