Det går framåt nu

Jadu, min chef ringde precis mig och bokade upp mig hela mellandagsveckan med jobb. KUL!
Men pengar iaf.. Jobbar stängning onsdag och trosdag sen öppning lördag och söndag.
Ser fram emot mina löner! Hehe..
Blev erbjuden heltid på ok men tackade nej, fast jag jobbar heltid fram till mars så de hinner lära upp en ny. Så då blir det heltid på ok och 20h/v med Lou, det blir lite mycket i två månader men de får jag stå ut med! Det är värt det eftersom lönerna öppnar massa andra dörrar, som en resa.

Jag har fått en etta också, ska svara inom några dagar om jag vill ha den. Isåfall flyttar jag efter nyår också. Men jag funderar på att tacka nej för den ligger på bottenvåningen, och jag vill hellre ha en tvåa.. Mycket planer nu!

Nu ska jag in till stan och förbi mitt gamla jobb på dagis och hämta lite grejer där sen ska jag kolla lite julklappar!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0