2010

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Massor, blandannat backpacka i Indien, tog studenten, tog körkort, åkte till Emmaboda och började heltidsarbeta.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Ett av tre, SCORE! ;)
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Klara och Max! :)
4. Dog någon som stod dig nära? Nej.
5. Vilka länder besökte du? Indien och Turkiet. Finland? hehe.
6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011? Fler resor och lite mer ordning på tillvaron ^^
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? Den åttonde juni- min student.
8. Vad var din största framgång 2010? Jag blev kär.
9. Största misstaget? Att jag inte åkte iväg när jag hade möjlighet, eller att jag inte började plugga.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Nej inte direkt..
11. Bästa köpet? Körlektionerna till körkortet ;)
12. Vad spenderade du mest pengar på? Bensin, mat, kläder..
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Mycket, det gäller att uppskatta det lilla i livet tycker jag.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
"I gotta feeling", "satellite", "highway man", "bumpy ride" och "Grenade". 
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Mer känslomässigt stabilt?
16. Vad önskar du att du gjort mer? Rest.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Slösat pengar.. haha.
18. Hur tillbringar du julen? Exakt som vanligt, först med familjen i villan i tallis. Sen kyrkan, detta år med Pascal <3
19. Blev du kär i år? Ja, jag blev ju det..
20. Favoritprogram på TV? Spartacus "blood and sand", Grey's, DH.
21. Bästa boken du läste i år? Twilight böckerna var bra, fast jag gillade Anne franks dagbok mer.
22. Största musikaliska upptäckten? Electro på Emmaboda, digitalism!
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Jag önskade mig ingenting..
25. Något du önskade dig men inte fick? Nej
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Lite folk hemma hos mig :) Tog det chill iår!
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Hm, sånt där är så svårt att säga i efterhand. Kanske en lite mer stabil vår.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Min helt egna.
29. Vad fick dig att må bra? Friheten.
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Jacob i twilight (när han är korthårig), 
31. Vem saknade du? Samma person som alltid. För privat för att nämnas här. Du saknas varje dag.
32. Den bästa nya människan du träffade? Pascal, utan tvekan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0