Inget annat än Emmabodafestivalen 2010

Hej!
Emmabodafestvialen var långt över förväntan. Jag har haft det galet roligt och den som gjorde min resa oförglömig var definitivt söta Denise. Jag är frälst av electro och jag har bara levt livet de senaste dagarna. Festival liv är ju ganska hårt men någonting man bara måste göra någon gång i sitt liv. Vissa band var bättre en andra men mina favoriter var iaf Digitalism, Crookers och Jori Hulkkonen. Ja, det är lättare att säga vad jag inte gjort än vad jag gjort. Hehe ;) 
Nu är jag iaf hemma (öland) igen med feber, snuva och hosta. Claes, Anne, Robin och Emelie är på besök. HAr jobbat några timmar ikväll men nu ska jag sova..   
Nu ska jag vila upp mig i några dagar innan jag ska tillbaka till Stockholm och spendera mina sista veckor i Sverige genom att träffa vänner och turista i min egen stad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0