En regning hälsning

Vädret är jätte dåligt idag, så jag har spenderat dagen med att läsa och äta. Vad annars kan man göra en regning dag på Öland? Så nu känner jag mig lagom uttråkad.. Skulle egentligen fått besök från Stockholm idag men ha ringde mig fem över tolv (bussen gick tolv) samtidigt som han sprang runt på cityterminelan utan att hitta bussen. Alltså missade han bussen, tråkigt! Men han ska få gottgöra det ;)
Jag har bestämt mig för att åka hem på onsdag istället, pallar verkligen inte köra ensam i sex och en halv timme. Så jag åker hem med min familj istället så att jag kan få sällskap! Jag kom på att det finns lite saker som inte jag gjort här än som att köra gocart, spela minigolf, shoppa på böda n.k. och äta handburgare på Kalk! Och såna saker måste man bara göra innan man åker härifrån, speciellt eftersom jag ska spendera näst sommar på andra sidan atlanten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0