Det händer bara mig.

Jag kom på att jag inte har berättat om "tunnelbanekillen" som jag och Klara kallar honom. Han är ett perfekt bevis på att killar är assholes.
Det var iaf såhär. I torsdags var jag påväg till medborgarplatsen för att möta upp lite vänner på en drink. Jag sitter på tunnelbanan och i blåsut sätter sig någon bredvid mig, jag tittade inte till. Efter några sekunder så känner jag denna ljuvliga doft av någon helt underbar herrparfym eller liknade. Det luktade så gott att jag var tvungen att titta efter vem denna godluktande varelse va. VÄRLDENS SNYGGNING! Åh han var så min stil, han hade mörkt "lite längre" hår, en töjning i ena örat, piercing i ögonbrynet, och klockren klädstil. Så jag tar upp min mobil för att skriva till Klara "Det sitter världens snyggning bredvid mig :D Ska jag våga säga någonting??" Jag trycker på skicka och killen bredvid mig skrattar till och vänder bort blicken. JAG TROR JAG DOOOOOG, han hade sätt vad jag skrivit till Klara. Så jag börjar fenetriskt skriva ett till sms till henne "GUUUUD VAD PINSAAAAMT JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖR HAN SÅG VAD JAG SKREV!!!!!" Skickar iväg det och tittar generat ut genom fönstret. Jag hör hur han harklar sig och stöter till mig lite på armen, jag vänder mig om och BAAAAM. Han var ännu finare frmaifrån, världens blåaste ögon. Han tittade lite blygt på mig och sa "jaså du tycker att jag är snygg", hahaha. Det enda jag fick fram var "aaa". Han:" ska du våga säga någonting då?", jag hade total tunghäfta så det enda jag fick fram var ett "heeeeej" med jätte pipig röst. "Du ser inte så pjåkig ut du heller" säger han, och jag blir döröd i ansiktet haha. Klara smsar"HALLÅ SNYGGING GE MIN KOMPIS DITT NUMMER", han ser även det smset och frågar mig " Ska jag ta dit nummer?", "aa" så han fick mitt nummer precis när vi var framme i Medis och jag gick av.
Han smsade mig redan efter fem minuter och bjuder med mig på hans kompis spelning helgen efter. Vi smsar flera gånger under de närmsta dagarna och flörtar. Sen får jag hans facebook och jag ser ATT HAN HAR TJEJ!!!! Så jag smsar honom och frågar om det är sant eller om han bara inte hunnit ändra än. och han svarade att han har tjej sen typ fem år tillbaka, "Vadå så du brukar bara vara otrogen lite då och då eller?". OCH IDIOTEN SVARA "nja, inte så ofta men du var så snygg så jag kunde inte motstå, plus att hon är höggravid och inte särskilt rolig att ligga med just nu.." Vilken idiot eller hur? Killar är assholes, äcklon och FY.

HEJDÅ med tunnelbanekillen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0