Våren är här

Underbara underbara sol!
Tog sista tuben hem igår från Jimmy tillsammans med Erik. Däckade direkt när jag la mig i sängen och vaknade vid halv tolv. Åt frukost och sa hej då till Erik. Tog ut mannen i mitt liv, eller nej pojken i mitt liv, till parken och gungade. Njöt av solen gjorde vi båda. Nu har jag lämnat tillbaka gullet till sin mamma. Sitter nu på verandan med multivitaminjuice och njuter. Ska chilla ett tag sen ska jag städa och tvätta. Ikväll kommer Sandra hit på middag, det var länge sen jag träffad henne så det ska bli kul att snacka igenom allt som hänt på sista tiden!
Man kanske till och med blir lite brun om man sitter här en timme? Nice!
Hoppas ni går ut och njuter av vädret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0