Vägrar acceptera

Ska jag göra som alla andra bloggar och klaga på vädret? Nej. Jag ska ignorera det och sätta på mig min vårjacka och halsduk och hoppas på att vi vaknar med sol och 15+ imorgon igen.

Iaf. Igår blev det en trevlig kväll. Fick låna Björns vattenpipa så jag och Molly blandade maragitas och satt på verandan. rökte och mös. Sen kom tre små pojkar och höll oss sällskap resten av natten så det blev massor av spel, bland annat Twister som jag äger på! De åkte hem för någon timme sen och sen dess har jag och Molly bara chillat galet med te och nu ska vi ta bilen till Märsta för hon har glömt sin mobilladdare hemma.. Ikväll ska vi på bio och innan dess hoppas jag på att få göra av med lite pengar på kläder.. Tihi.  

Ha en bra dag i skolskenet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0