Ute på djupt vatten

Vacker vacker dag! JAG ÄLSKAR SOL!
Känner att sommaren är påväg.
Igår blev den först en hemmakväll, satt och pluggade till tio. Då tröttnade jag och åkte hem till Jimmy med Robin.  Efter ett tag joinade även Robban. Blev lite drinkar och massa skratt! Riktigt kul var det faktiskt. Dock blev det lite väl sen hemgång för mig och sen kunde jag inte sova för jag hade galet ont i magen. Vaknade upp fortfarande med magont så jag var tvungen att ställa in träningen med Klara. soooorry. Idag ska jag plugga. ENBART plugga. Imorgon är det stort prov som gäller och jag måste ha mvg så kämpa kämpa kämpa idag. Om jag är klar innan nio så ska jag hyra film och sen ha tjejkväll i min säng, måla naglarna och dricka te. Niiiiiice!

Varför gör du mig hel?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0