Skärtorsdagen.

Gårdagen var riktigt stressig.
Var först i skolan på tre stycken intensiva lektioner, åkte till thorhildsplan och tränade med Klara. Riktigt skönt att vara tillbaka på gymmet! Åkte tillbaka till skolan på utvecklingsamtal. Från utvecklingssamtalet så hade jg en kvart på mig att ta mig till Medis där jag skulle till Naprapaten. Jag hann! Efter det tog jag en fika med min vän Johanna. Åkte hem och åkte sen direkt och gjorde lite hemlisar. Sen kom jag hem igen vid halv nio ch då däckade jag ganska snabbt i sängen. Idag är jag ledig. Men gissa vad jag ska göra? Jo jag ska till skolan ändå! Hur kul liv har man lixom?  Sen har jag körlektion. Nu är jag sen. FAAAAAN. Nu blir inte jenny glad.. Aja jag måste få äta frukost.
Men ha en bra dag sötnosar:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0