MUSIGT

Vilken underbar morgon! Vilken underbar dag! Sitter nu ute på verandan i solen och njuuuuuuter i bara en kofta. Kan det bli bättre? Vaknade av att idijut knackade på fönstret vid halv fem, kul. Även fast att jag var sur som attans på honom så fick han komma in, kan bara inte motstå.. Sov till tolv då vi gick upp och sa hej då till familjen som nu åkt neråt i landet. Det är så underbart attt vara ensam hemma, jag vill verkligen flytta hemifrån så att jag kan ha det såhär alltid! Ätit frukost och myst lite och nu har han flytt sin kos. Nu tänkte jag sitta här ute och plugga och kanske få lite färg. Ikväll kommer min älskade vän Molly hit. Då ska vi mysa gärnet och tjeja oss. Njut av solen  nu mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0