Majbrasa

Förlåt för dålig uppdatering de senaste dagarna!
Iförrgår var det som sagt skiva, som var oslagbar!
Var först på praktiken hela dagen, drog hem till Klara där hon lockade mitt hår och sminkade mig. Åkte hem, bytte om och gav Erik och Olof lite kläder som de skulle ha på skivan. Jag var sjukt snygg, tack vare Klara ;) Svart tiiiiight kläning med ett rött skärp i midjan med en rosett på, och en röd rosett i håret till 10 cm höga svart klackar. Åt en god middag med mamma, pappa, Anna och Micke som var mina gäster och så hade jag Jenny bredvid mig. Lärarna sjöng lite olika sånger, vi tittade på bildspel fårn klassen och sen hade vi utnämingar. Jag blev klassens "bondbrud". Förklarningen till den var lite luddig (..) Men fick senare förklarat för mig att det betydde att man både var snygg och skarp så då blev jag glad :D Eftersläppet satte igång och jag bytte om till disco kläder, hade nog alla färger man kan tänka sig på mig tillsammans med ett par sneakers. Klara, Molly, Johanna, Olof, Erik Jimmy och Robin kom. Jag dansade och fuckade ur hela natten och det var gaaaaaalet roligt!  Nu har jag ont i hela kroppen, träningsvärk i nacke och vader efter natten men det är det värt!! BF<3
Igår var jag på praktiken igen nio på morgon, bakis och trött men de gick. Tog bilen efter och hämtade upp Johanna och tog en promenad vid flaten. Jimmy ringde och behövde en tröstande vän så jag skjutsade hem Johanna och hämtade upp honom. Efter detlåg vi bara hos honom och pratade och tittade på simpsons. Var hemma till elva och somnade på stört. Vaknade vi tio imorse och hade tänkt städa men så blev det icke för jag fastnade framför datorn som vanligt. 14.00 är det mösspåtagning, vad gör man på sånt? Ska man vara finklädd? Det lär väl märkas. Sen kommer iaf Molly och vi ska spendera valborg tillsammans. Jag och min familj har varje år varit på Enskede fältet men ingen av oss har någon lust att vistas där efter det som hände i somras så vi äter en god middag hemma och sen ska de in till stan och jag och molly ska göra någonting vid med.. Vet bara inte vad än..
Långt inlägg :O

HA EN BRA VALBORG :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0