Jag är redo!

Juste! Nu har jag skickat in min ansökan till högskolan. Magen pirrar när jag tänker på att jag troligen flyttar till LINKÖPING efter sommaren! Det är ju självklart inte säkert att jag kommer in men ganska stor chans har jag. Magkänslan har sagt hela tiden att Linköping är rätt val. Ett stort steg som jag är redo att ta. man måste chansa för att vinna. Om det blir fel så är inte det inte hela världen. Stockholm kommer alltid stå kvar så då är det väl bara att komma hem igen och söka Karolinska. Och som Molly sa till mig "de vänner du förlorar, är ändå inga riktiga vänner. Så dom är ändå ingenting att ha". Så rätt! SÅ NU HAR JAG GJORT DET :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0