Ett steg närmare

TJOHO!
Sitter nu och väntar på att älsklings Sandra ska komma hit. Vi ska äta middag tillsammans sen får vi se vad vi hittar på. Jag var nyss på vägverket och gjorde mitt körkortsteoriprov. JAG KLARADE DET! (MED MARGINALER!!) Ett steg närmare körkortet!Så GRATTIS till mig. Så nu måste jag köra upp inom två månader, spännande!! :D
Tog bilden till körkortet i samband med provet det hade jag totalt missat så jag hade inte ens borstat håret och sen så blev bilden cp så jag bad om att få ta ett nytt så gulligt som möjligt men det fick jag inte.. Aja även fast att det är ett jävligt fult körkort så är det endå MITT körkort!
Solen tittade ju fram idag endå, och inte askmoln på himlen som jag och Nina snackade om imorse.
Ha en bra kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0