är vi 13 eller 18?

Nu har jag invigit årets vårjacka, min jeansjacka!  Så nu är våren här påriktigt.
Dagen har varit stressig men endå helt okej. Började morgonen med att slå tån i dörrkarmen, det gör ju så sjukt ont. Och efter en och en halvtimmes sömn så är man ju inte direkt på strålande humör. MYCKET kaffe blev det till frukost. Vid 07.50 var jag i skolan iaf, gjorde samhällskunskapsprovet. Det gick bra! :) Efter det var det narutkunskap som gällde och laboration om matspjälkningen. Åt lunch med Annie och sen sprang jag iväg till körlektionen. Körde en timme, gick bara bra. Pluggade teorin gick bättre än bra. Åkte in till fridhemsplan för att träna med Klara, men det blev strul för henne så jag fick träna själv. Men det gick bra endå! Körde ett rejält pass, åkte hem duschade och åt middag. Ut och övningskörde med pappa. Och nu sitter jag här, helt slut. Fick en förfrågan om en lilllördeöl men den tacka jag nej till. Ikväll ska jag nämligen mysa och njuta av att jag har gett mig själv en pluggpause över en dag. Så jag ska skära till mig en fruktsallad och sen ska jag tiltta på Grease som jag inte sätt på riktigt länge!
Imorgon ska jag till skolan, går halvdag sen ska jag till naprapaten. Sen ska jag plugga lite, och sen lite mer.
SOV SÅ GOTT NU ALLA PUDDINGAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0