men Jag är inte otrevlig för det

Nu sitter jag i skolan igen, en helt vanlig måndag.
Sitter och väntar på att Ellis mattelektion ska sluta så vi kan åka till friskis och träna :)
Idag ska vi testa på medelgympa! Har haft en hemsk natt då jag legat med migrän.
Jag har ärvt från mamma att få migrän anfall några få gånger om året och inatt var det dax igen.
Huvudvärk så man inte kan lyfta huvet från kudden, illamående och hulkandes när man försöker röra sig och att det svartnar för ögonen varje gång jag försökte lyfta på huvet för att försöka ringa och be mamma hämta alvedon och en  hink åt  mig.. Så jag låg helt stilla i flera timmar tills klockan fyra ungefär då jag somnade. Sen upp med tuppen halv sju..
Nu tre alvedon senare så mår jag iaf bättre men det är inte borta än. Men idag kan jag inte ligga hemma i soffan.
Styrelsemöte ikväll i kyrkan! OCh sen ska jag inte missa Roast på berns då jag förra veckan skrattade tills jag grät då de "roastade" Björn Gustafsson!

45 minuter kvar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0