håll ut

Hellu!
Lyckades iaf klämma till med två timmars sömn inatt! Så när jag vaknade sju imorse så kände jag mig pigg som en mört och riktigt utvilad! Not..

Men men, kul att träffa alla barnen igen. Saknar dom som gårr vidare till sexårs men kul att träffa de nya småååå :)
Nu e jag ledig i tre dagar och sen tillbaka på fredag igen! Längtar :)

Ska till jobbet snart, känns tungt. Men vad gör man inte för lite extra klirr i kassan ;)
Då kanske jag har råd att köpa den där jacka som jag gått å suktat efter i snart tre veckor! Men 1200 spänn är inget man bara har sådär..

Ska sen övningsköra med pappi hoppas jag. Om fyra veckor börjar teorilektionerna, om 5 veckor är det första körlektionen, om 6 veckor är det Gillinge, och om 10 är det körtkort! förmodligen xD

time to go (=

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0