Tankar på en söndag

Hellu!
Idag har jag inte alls gjort så mycket som jag hade tänkt, dagarna går ju bara sjukt jäkla snabbt!
Men men, det har endå varit en skön dag!

Imorgon är det skola igen, det känns helt okej.. Eftersom vi har spexfoto på onsdag och studiedag på fredag. Och sen så är jag även ledig hela tisdag förmiddag, så den här veckan blir precis lagom :D
Ska träna, söka jobb, övningsköra och plugga lite :) 




I should know
Who I am by now
I walk
The record stands somehow
Thinking of winter

Your name is the splinter inside me
While I wait

And I remember the sound
Of your November downtown
And I remember the truth
A warm December with you
But I don't have to make this mistake
And I don't have to stay this way
If only I would wait

The walk has all been cleared by now
Your voice is all I hear somehow
Calling out Winter

I could have lost myself
In rough blue waters in your eyes
And I miss you still



Jag tror att äkta kärlek är den svåra kärleken. Jag tror inte att äkta kärlek är lätt. Jag tror att det finns många här i världen som jag skulle kunna spendera en livstid tillsammans med. Med ett bra äktenskap. Sen så tror jag att det finns en, en av dom 7 miljarder människor som finns här i världen, som är menad för mig. Jag tror att det är många som inte träffar den här personen, men endå lever ett underbart liv tillsammans med en annan man eller kvinna. Kanske tillochmed ett bättre äktenskap än vad man kunde haft med ens själsfrände.
T.ex. så tror jag att alla kan ha en Aidan, men få hittar sin "mr. Big". Förstår ni min filosofi? Carrie, blev sårad så många fler gånger av Big än av Aidan. Men endå så förstår man ju att Big var den rätta för henne. Aidan var ju egentligen en mycket bättre kille, gentleman.

Jag tror att jag är menad för att spendera mitt liv tillsammans med dig. Det är därför jag har vågat släppa dig så långt bort som jag nu gjort. För om jag har rätt, att vi är menade för varandra, så kommer vi finna varandra en dag igen. Om jag har rätt så kommer du finnas kvar efter att jag spenderat tre år i en annan stad, kanske ett år i ett annat land. Om jag inte har rätt, så finns det alltid flera "Aidans" här i livet som jag kan hitta.


...and a tear from your eye brings me home

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0