Bajs på killar

Jahapp,  nu sitter man här igen då. Vart ska man ta vägen ikväll?
Igår var jag hemma hos Thomas i Nacka med mina two girls och några killar. 
Blev en trevlig kväll med härligt umgänge :)

Nu har vi precis haft en liten intern kräftskiva här i familjen och jag funderar på att åka till Farsta där pysen och hans kompisar dricker öl och grillar.. Annars ska jag kanske iväg med Lisa och hennes tjejer någonstans.. 
Jag måste bara bestämma mig om jag över huvudtaget ska ut ikväll. Sverige spelar ju VM kval mot Ungerna ikväll. Och det ör ju alltis kul att se på fotboll. Det beror väl på hur mycket vi skämmer ut oss :S 

Men men 
ha en bra lördagskväll! 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0