Vad glor ni på har ni aldrig sett en praktikant eller

Det blev ingen skola för mig idag heller, vaknade helt igentäppt som vanligt och helt utan röst. Fattar inte varför jag aldrig blir frisk! As irriterande!!
Aja ska jobba en stund idag, jag smittar iaf inte längre och så är det för sent för att avsäga sig det nu..
Tänkte försöka vara lite duktig och plugga så mycket som möjligt hemma! Men de kommer säkert inte bli av men idag ska jag verkligen försöka.. Ska iaf försöka orka göra hälsopedagogik..

Ikväll blir jag hemma, jag måste helt enkelt vara hemma tills jag bli frisk.. Tråkigt värre, men det är iaf Idol på tv och så har jag sällskap av mamma och lillebror!

Dax att sätta igång med pluggandet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0