Sjukling

Ligger som en död fisk här i soffan, jag hade ausolut ingen röst när jag vaknade imorse, de enda jag fick ut var ett litet piiiip. Snorar, feber, hosta och smärta i öron och hals. och sömnbrist på de. Det är vad min måndag består av! Imorgon måste jag gå till skolan efter lunch för då ska vi fixa visum inför Indien!!!

Jag tänkte ägna min dag åt att plugga inför högskoleprovet som är om mindre än två veckor! Pratade mycket med Johanna om högskolan, och hon går ju på sjuksköterskeprogrammet på linköpings universitet, alltså en av mina tre alternativ. Just nu är det linköping som lockar mest, har ställt mig i bostadskö och så där... MEn för att komma in där måste man ha 18 poäng (15 alla VG och 20 alla MVG). Detta betyder att jag måste ha alla mvg det här året för att komma in.. Ska prata med min syo om hon kan hjälpa mig räkna ihop mina poäng!

Aja dax att sätta igång! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0