"Nu ger jag upp"

Godmorgon!
Sov inte bort hela dagen idag, hurra för mig (Y)
Har prescis sagt hejdå till gästerna från Öland som vi har haft här över helgen.
Ska snart äta frukost, tror jag ska göra american pancakes! Sen ska jag duscha och ta mig in till stan där jag ska fika med min ålänning som bor i linköping för tillfället som är i stockholm i en och en halv timme idag! Ska bli underbart att träffa henne :D Sen ska jag och Elli vara duktiga och gymma! Ikväll ska jag bara ta det lungt och gå å lägga mig tidigt för att vara pigg och utvilad till en vecka i skolan, tre jobbpass och två träningar! Får lön nästa vecka också!! Underbart! Ska lägga undan nästan allt, för när jag fyller arton så skule jag ha MYCKET pengar så jag kan vara på krogen så mycket jag vill ;)

Time to gooo, ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0