Miss my friend

Sovit asbra inatt! Det behövdes men jag är redan trött igen. Konstigt.
Tittade mig i spegeln nyss och såg att jag har fått världens jumbufinne på sidan av hakan. Fan vad snyggt!
Haha.

Ser framemot att gå till skolan imorgon, hur konstig är inte jag på en skala.. Men det ska bli skönt att få lämna det här huset och få träffa Jenny :D
Längtar till på onsdag också! Då ska jag och elli ha en dag på stan och jag ska köpa tre par skor, och efter det ska vi träna kibox :D  Annars den här veckan så ska jag jobba tisdag och kanske torsdag, plugga så mycket som möjligt inför hälsopedagogikredovisningen och samhällsprovet! Sen är det ju högskoleprovet på lördag pch sen åker jag till öland på söndag morgon.. Ska boka bussen snart :)

Nu ska ajg gå upp och göra något.. Hmm.. Undrar vad..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0