I made it!

Hallå!
Nu kom jag nyss hem från skolan. Fick mycket bra feedback på min muntliga redovisning :)
Idag har jag pluggat och städat. Har även gjort årstidsbyte i min garderob. Ut med alla färglada sommarklänningar, korta kjolar och shorts och in med de mörka kläningarna,strumpbyxorna och socker. Har även bytt lakan i sängen och nu ska jag damsuga och skura. Sen ska jag plugga inför samhällskunskapsprovet imorgon, och göra klart in naturuppgift som även den ska lämnas in imorgon. KAOS!

Imorgon ska jag träna för första gången sen halsflussen, ska bli underbart! Elli och jag tänkte gymma :) Sen ska jag bara ta det lugnt och titta på Idol eftersom jag ska skriva högskoleprovet på lördag. 08.10 i kärrtorpsgymnasium. TORTYR!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0