Här hemma bråkas det för fullt

Tihi, idag skulle ju tvätta plugga och städa. Det blev SOVA istället.
Har sovit hela dagen, behövdes verkligen, man blir ju helt slut efter en rejäl dunderförkylning!!
Ikväll ska jag vara barnvakt, åt min matförgiftade lillebror. Kul! Men men, det är väl bäst att ta en dags extra. Imorgon ska jag FAN ta tag i allt skit som jag låtit ligga och vänta i två veckor. Jag måste ha mina MVG:n, annars blir det inge linköping eller sophia hemmet för mig. Och det skulle ju suga! 

Längtar till lovet, längtar till Öland, längtar till min födelsedag, längtar till nyår, längtar till Indien. 
Längtar inte tillbaka till skolan nästa vecka, längtar inte till högskoleprovet, längtar inte till jul och längtar inte till den 30 oktober.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0