Walk me down your broken line

Nu har jag skrivit inledningen till romananalysen. Har jobbat, lagat och ätit middag och duschat. Nu är det dags att börja varva ner för imorgon är det dags för ännu en lång dag och då behövs sömn!
Tänkte titta på DH men här hemma vill dom hellre se House och jag vill ha sällskap så jag får väl titta på House jag med.
Imorgon är det iaf skola mellan 08.20 och 10.30. Sen ska jag på möte i ungefär en timme, efter de hem och äta lunch och skriva klart romananalysen. Jobba sen mellan 3 och 6. Middag och sen övningsköra en längre sväng med pappsen och efter det hoppas jag att jag hinner sätta mig en liten stund med Historikuppsatsen. 
Jag saknar högstadiet. xD Då var det lätt.
Deppotröttcarro ska gå nu. Ha de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0