Varit osocial hela veckan..

Det lugnade ner sig här hemma efter några timmar så då fick jag sova :)
Har haft en toppendag idag och alla barn var grymt snälla. Fick också mvg på mitt praktikomdöme vilket är toppen :D Skulle egentligen åkt och shoppat med Klara idag men hon slutade tidigare så hon åkte hem och städade istället, lilla hemmafrun ;) Nu sitter jag här och ska snart ut på promenad med min gamla vän och snacka skit.
Imorgon ska jag göra riskettan som man måste göra för att få ta körkort, sen ska jag träna förmodligen med Elli annars själv. Efter det blir det shopping med Klara. Jenna kommer hit senare och så ska vi föra till idol och sen blir det party med Olof och dom :) Så de blir en najs fredag :D Jag funderar på att bara ta det lugnt på lördag, titta på film och äta godis.. Ekonomiskt och skönt ;)
Aja nu ska jag sätta igång med min uppsats.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0