TIHI

Nu är jag tröööööött. Har backat, backat och backat i mer än en timme. Backat runt gathörn backat in i parkeringsruta, backat ut ut parkeringsruta och även träna på att backa långt och rakt. Så nu är mitt huvud helt slut. Lite irriterad, har haft väldigt lätt för mig med bilkörningen, har egentligen inte gjort något fel än eller haft svårt med något. Men just att backa in i en parkeringsruta tycker jag är jätte svårt, för jag vet inte rikgit vart jag ska titta?? As irriterande!
Imorgon har jag inga lektioner så jag och Elli ska träna halv tolv  inne på sveavägen. Sen ska jag skriva en svenskagrej som ska vara inne på torsdag.. Hade egentligen tänkt göra det idag men mamma e dålig och pappa jobba så jag var tvungen att laga mat och diska istället. Låg kanske liiiiite för länge vid tv:n också xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0