...sen drömde jag om dig och vi var på Gotland<3

Godmorgon :)
Snart ska jag åka till skolan, har två lektioner sen ska jag jobba till sex!
Så jag är väl hemma och död till sju..
Inatt sov jag verkligen jätte bra, sjukt skönt.
Fick till sju timmars sömn vilket är mer än dubbelt så mycket som jag brukar få till, så nu är jag riktigt utvilad känner jag! Men jag drömde en jätte konstig dröm. Jag körde runt i en bil och sen ändrades personerna i den hela tiden och miljön utanför. Först satt olof bredvis mig och vi var i hemavan, sen så satt mamma bredivd mig och vi var i norrtälje.. Och så fortsatte drömmen :P Helt sjuk.
Aja nu måste jag åka annars blir jag sen.
Hoppas ni får en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0