Nu ni!

Nu har jag gjort lite nödvändigheter och ska snart åka ut och köra lite bil med mamsen :)
Föresten imorgon fyller jag ju arton år! Känns lite kul sådär. Men de känns inte så speciellt som jag trodde att det skulle göra, man har ju sett framemot att fylla arton i flera år och nu äntligen när dagen är här så känns det mer som "jahaaaa" haha.
Dagen i ära ska iaf spenderas först i skolan, sen ska jag mamma och Anna åka till Norrtälje och göra något som jag har sätt framemot länge! Efter det blir det middag på restaurang med de närmsta <3
Så det blir en toppen dag!


Här är en liten födelsedagspresent till mig från mig som jag köpte i helgen!
Det är en plånbok men man kan lätt använda den på krogen som en liten väska eftersom både mobil och nycklar får plats i! Toppen :D

Kommentarer
Postat av: Klara- ung&gravid

Åh! Var hittar du alla fina plånböcker!? Jag letar och letar efter en snygg men kommer bara hem med tråkiga svarta skinnplånböcker.. trumpen är vad jag blir.

2009-11-30 @ 20:18:24
URL: http://mammaklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0