Någongång kan man väl tänka på mellanbarnet.

Vill ni höra mer hur dåligt jag mår?
Nää.. Jag tror ni nog har fattat nu att jag inte alls mår särskilt bra.
Snackade nyss i telefon med Johanna, hon skulle kommit helgen efter min födelsedag men nu kommer hon helgen före istället. Ska bli så kul att träffa henne! Saknar henne grymt mycket. Snackade även med Rosalie på msn idag, saknar henne grymt mycket och längtar tills när hon kommer hem över jul! Då ska vi ses!
Har just haft världens bråk med mamma, det gick inte särskilt bra eftersom jag inte kan skrika. Men jag tror hon förstod vad jag menade så nu spenderas väl de närmaste dagarna inlåst i rummet.. Kul! Förut kunde jag ju fly härifrån till Björn, men de går ju inte längre! BAJS!
Aja, nu ska jag lala runt lite här på internet sen ska jag försöka sova... Inatt fick jag tre timmars sömn så det kan inte bli mycket värre inatt.. Men vafan, livet leker endå :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0