MVGMVGMVGMVGMVGMVGMVGMVGMVGMVGMVGMVGMVGMVG

Tränat nu med Elli, är så slut i kroppen att musklerna bara darrar. Fick också ett medelande om att dom hade glömt lämna vagnen vid dagis så jag ska även bära en tvååring hem samtidigt som jag släpar på min träningsväska. Nu sitter vi iaf i skolan coh har ätit lunch. Elli ska på utvecklingssamtal snart och då åker jag till jobbet. Satt och räknade upp vad vi har fått än så länge som ska göra de närmaste veckorna.

FIGA uppgift
Naturkunskapsprov
Fördjupningsuppgift hälsopedagogik
Svenska Tal
Svenska Nationella
Svenska uppsats om Anne Frank
Igor uppgift
Samhällskunskap hemtenta
"historik" uppsats
2 uppsatser i Förkskola, skola och fritidshem

Förstår ni hur stressad jag känner mig? Jag kan lätt begrava mig i mitt skolarbete. Sen så tränar jag även tre dagar i veckan, jobbar två dagar i veckan. Övningskör dagligen och börjar bilskola ca tre gånger i veckan näst nästa vecka. Då börjar även körteori lektionerna i ca 14 timmar vid fyra olika tillfällen. JAG KOMMER DÖÖÖÖÖÖÖÖÖ! Men man ska tydligen inte ha ett liv när man går i trean på Norra real. Tur att man vill lyckas i livet så det är bara att hänga sig kvar och kämpa sig igenom de ca 34 veckorna som det är kvar till STUDENTEN! 

Annars vad händer för kul nu den närmaste tiden? Typ inget som jag ser framemot direkt. Fyller arton om fyra veckor, de ska väl bli kul. Vi ska göra om lite på min nedervårning, göra ett tvrum, fixa lite i badrummet och köpa lite nya grejer till mitt rum. Annars finns de e inte så mycket att se framemot.. Det brukar ju vara lättare när man ser framemot något kul som ska hända, då blir det lite enklare att hålla ut, men nu känns allt så jääääätte långt bort!   

Nu blev det stressigt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0