Jag skiter i om någon blir sur för mina ord.

Sitter och lyssnar på Melissa Horns vackra röst, "en famn för mig" och "Kungsholmens hamn".
Tanken väcktes igen.
Du är död, och du kommer aldrig mer tillbaka. Bara 15 år.
Svenska rättsystemet är ett skämt.
Jag tror på en andra chans. Men inte om man inte förtjänar den.
Då kan man lika gärna ruttna i helvetet.
Du trodde din makt var stor som Guds, att få bestäma när ett liv ska ta slut.
Jag tänker fan inte skicka något jälva brev till dig och tycka synd om dig som sitter bakom galler.
Jag är arg, äcklad och fortfarande i förnekelse.
Hur kunde du.

Ännu en tanke till dig Therese!


Jag måste seriöst sova nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0