Jag gillar att vara på IKEA!

Somnade till bridget jones igår, trodde verkligen att jag skulle orka se klart den men det gjorde jag inte!
Fan..
Idag har jag övningskört, de gick prima. Sen så har mamma och jag varit på ikea idag. Eftersom min syster flyttade hemmifrån för några veckor sen så ska vi göra om hennes rum till ett mys/tv/gästrum. Så nu har en bäddsoffa kommit och mamma och jag har handlat en matta, två bord, filtar, kuddar, ljuslyktor och blommor dit. De kommer blir hur fint som helst! TV:n kommer senare i veckan :) Till mitt rum handlade jag två stycken stora gröna växter, nya kuddar och täcken, två hyllor, lite ramar och en söt liten korgliknande grej som man kan ha något nödvändigt i :) VI hade även folk här hemma som putsade våra fönster så nu e huset under storstädning! De blir nog jättefint :)
Nu ska jag fixa lite i mitt rum sen ska pappsen och jag övningsköra ikväll! 
Hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0