Fan vad mörkt det är

HALLÅ!
Olof och jag vaknade halv två av att Jenny ringde och försökte tvinga med mig till stan.
Tre mötte jag henne där inne och det stod "bakis" i min panna. Fy vad dåligt jag mådde då, såg ut som ett arsel.
haha. Nu sitter jag här hemma i sjukstugan. Mina småsyskon fick nämligen vaccinet för svininfluensan i torsdags och både ligger nu med hög feber i varsin säng och kan knappt röra sig. Stackare<3 Jag har typ ingen röst? Helt sjukt, jag snackade med jenna och olof inatt och helt plöstligt sprack rösten och nu låter jag jätte förkyld.. Fast jag mår inte särskilt dåligt heller. Ingen feber eller så. Bara hes och snorig. Sexigt ^^
Aja ikväll får vi väl se vad som händer, ska jobba och övningsköra imorgon så det blir inte så sent.. Kanska bara ska vara hemma med mammi och pappi och titta på film?
Hoppas ni har en bra lördag i regnet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0