Fan nu fastnade jag här igen..

Idag på dagis ville några tjejer på dagis dansa. Så jag satte på den enda skivan som fanns.
Abba greatest hits var det. Gissa vem som satt och diggades loss och samtidigt la pussel med en tvååring!
Haha! Känns lite löjligt eftersom de är så långt ifrån min musiksmak som möjligt. Men vafaan, gamla godingar kan man ju aldrig motstå! :D
Plus att min skiva ska ha temat vinyl, alltså 50 till 80 tal, kanske ska sätta på mig såna här kläder? ;)

Fast jag tror jag ska satsa antingen på 50 tal, med en kraftigt markerade midjan och mönstrar. Eller 80 tal med alla neonfärger och tupperad snetoffs och ett stört lager smink..
Ska bli så jäkla kul med studenten :D Längtar som fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0