Helt sjukt, men toppen!

Vilken helg!
Johanna har varit här och bott hos mig hela helgen!
På lördagen så var vi i Forum Nacka och shoppade julklappar hela dagen, åt sushi till lunch och sen så fika vid med hennes föräldrar på söder. dom var på besök här i Stockholm över helgen. Vi åkte hem och gjorde oss i ordning och sen kom lite gäster hit för att fira min arton årsdag.
Morfar och Anita
Ola och Veronica
Karin och S-B
Jocke och Minna
Victoria
Linda och Andreas
Eliott och Edvin
Moster
Jonatan
Frderik
Kristoffer
Gurra
Madde och Erik
Anna och Micke
Claes och Anne
Robin och Adde
Jenny
Fredde och Jessica
lilla Johanna
Och hela min familj
Det var nog alla som kom, tror inte jag missat någon.. Men iaf. Först så drack vi glögg och jag fick öppna mina paket. Ficks å himla fina grejer så jag är helt chockad!! Här är några grejer som jag fick:

Martini glas av Anna och Micke

6 st martiniglas av Andreas och Linda

6 st drinkglas av Andreas och Linda

Ett silver halsband av märket Miss Dee av Jocke och Minna

Ett Panduro armband i silver av Claes och Anne

6 st vinglas av Moster, Mats och kusinerna




Silver halsband av karin och s-b


Ett presentkort på spabehandling av Nicke och Cissi, Fredde och Jessica plus barn.
Detta är då på öland så jag fick även en resa fram och tillbaka av Gurra och så blir det efter en helkväll med god mat och SPEL!



Ett äkta pärlhalsband av Morfar och Anita..


Sen har jag även fått kläder, pengar, spel och en bok :)
HAHA och en varningstraingel till bilen av Robin ;)

Jag har fått helt  sjukt mycket saker, tack så hemskt mycket!!!

Det blev iaf en trevlig kväll med god mat, tårta, glögg, pepparkakor! Toppen :)
Nu ska jag på lite adventsfika med familje + anna och micke + Fredde och Jessica!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0