dagens

DAGENS KLÄDSEL: Så här snygg har jag varit idag i björns gamla byxor ;)

DAGENS FRISYR: toffs
DAGENS MAT: korv med bröd!
DAGENS HÄNDELSE: Jag har äntligen städat både mitt rum och badrummet!
DAGENS PLANER: Nu har fem olika personer ringt och bjudit mig på 5 olika fester/chillkrök, men jag tror faktiskt att jag väljer att vara hemma idag!
DAGENS VILL HA: Sol?
DAGENS SAKNAD: En tavla till min vägg..
DAGENS DROG: Sms
DAGENS TRÅKIGASTE: Idag har det inte hänt något tråkigt :)
DAGENS FINASTE: Mitt rum :D
DAGENS KÖP: Inte köpt något idag
DAGENS GODIS: tonvis med choklad, hej finnar!
DAGENS HUMÖR: På topp!
DAGENS SJUKA: Förutom att jag e seg från att ha sovit för mycket (^^) ingenting!
DAGENS KOMPLIMANG: Mamma sa att jag städade fint :P
DAGENS LYCKA: bra musik!
DAGENS BILRESA:
DAGENS DRYCK: Bubbelvatten
DAGENS TELEFONSAMTAL: Ganska många, men jag gillade mammas telefonsamtal imorse. "Är det lugnt att jag kommer ner till dig?" (så svarade jag "ja varför skulle du inte få de?") "du brukar ju alltid ha någon där nere, och det man inte vet mår man inte dåligt av" haha!
DAGENS PERSON: Jag själv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0