Dagens

DAGENS KLÄDSEL:

DAGENS FRISYR: utsläppt med hårspänne för luggen
DAGENS MAT: Fisksoppa snart :D
DAGENS HÄNDELSE: En föreläsning om indien, jätte intressant! JAG VILL ÅKA NU NU NU!
DAGENS PLANER: Bio, sen får vi se hur trött jag är. Antingen åker jag hem eller på fest någonstans :)
DAGENS VILL HA: Snö
DAGENS SAKNAD: Hunger..
DAGENS DROG: Päron
DAGENS TRÅKIGASTE: Samhällslektionen.. 
DAGENS FINASTE: Erik
DAGENS KÖP: Inte köpt något idag, men fick en body lotion från Elisabeth Ardén av pappa som kom full och glad från kryssningen nyss ;)
DAGENS GODIS: Åt en kexchoklad :O
DAGENS HUMÖR: Toppen!
DAGENS SJUKA: Börjar bli frisk nu, skönt!
DAGENS KOMPLIMANG: För mina skor :)
DAGENS LYCKA: Framtidsplaner
DAGENS BILRESA:
DAGENS DRYCK: Citronvatten
DAGENS TELEFONSAMTAL: Från hemlig som sa väldigt gulliga och bra saker ;)
DAGENS PERSON: Erik :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0