...även fast att han inte skulle ha något emot det

Blev en sovmorgon för mig idag, grymt skönt!
Idag ska ju kära pappa firas med god middag!

Jag har fått massor av frågor nu "Vaaa? Träffar du Björn igen? Ska ni bli tillsammans eller???"
Hahahaha. Nej vi ska ABSOLUT INTE bli tillsammans igen. Vi är ABSOLUT BARA vänner, helt utan förmåner och sånt skit (om ni förstår vad jag menar). Men när man har känt en person i fem år så är det ju inte så jätte enkelt att bara ta bort den personen ur sitt liv helt plötsligt. Så vi kommer väl förmodligen fortsätta vara vänner. Vi pratar verkligen om allt, tillochmed om hans tjejer^^ Så, nu har jag gjort den saken klar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0