Update

VILKEN HELG!
Jag är helt slutkörd!

I torsdags var jag i skolan hela dagen och sen spenderades kvällen på långholmen med vänner.
Vi grillade och mös vid vattnet.
Johanna kom också dit, vi ålte hem till mig i en ganska bra tid.

Hela fredagen spenderades i Skärholmen där jag och Johanna shoppade ordentligt.
Jag köpte: Två jackor, fyra kläningar, ett par jeans shorts, två linnen, en väst, ett par shorts, en tjocktröja och två par örhängen...
Johanna köpte lika mycket, om inte mer!
Direkt från skärholmen drog vi till Klara. Sanne, Renja och Max var redan där.  Vi lagade mat tillsammans och grillade, hemgjorde hamburgare och kycklingspett. Sen var vi där hela kvällen. Rökte vattenpipa, drack, satt vi brasan och mös. Skit najjs kväll. Lisa kom en stund också!

Lördagen så var vi inne i stan och shoppade en studentklänning åt Johanna, och käkade sushi till lunch.
Jag köpte en skit snygg jeanskjol också!
Åkte till Klara och gjorde mig iordning sen kom lite folk och vi parta större delen av natten.

Och idag har jag bara legat i sängen hela dagen och och tittat på One Tree Hill och Tv...

Nu ska ag gå upp och göra en cheesecake till ikväll!
pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0