Så länge man inte tänker så rullar livet på

Imorse var det OMÖJLIGT att gå upp...    
Så jag gick på den enda viktiga lektionen och detvar svenska klockan ett.
Då skulle jag hålla tal i fem minuter om miljöboven jeans- Solklart MVG :D
Så jäkla glad för det! Fast det blir nog bara VG i omdöme ändå, fast det har jag en till termin att ändra på!

Nu har jag och Lisa suttit ute och glassat i solen och vinden med muffins och kaffe.
Om några timmar ska jag till kyrkan och få mitt diplom i steg två utbildningen sen ska jag hem och titta på kvällen Grey's anatomy! 
 
Imorgon har jag ett läskigt föredrag i ämnet natur o frilufsliv och naturkunskap.
Har ingen aning om vad jag ska säga men får väl improvisera lite...
Men jag börjar tolv imorgon iaf så inatt ska jag sova ut =D

Men nu börjar top model!
Pussokram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0