Jag skäms över det du gjort, även fast jag inte borde.

Konfirmationen gick jätte bra! Det var så fint och lyckat. Tappade dock bort mig i texten som jag läste (jag hatar verkligen läsa framför folk) men det gick bra ändå. Fick mycket beröm!
Mottagningen här hemma var också väldigt lyckad med god mat och mycket folk.

Nu har de flesta gott och det är dags för et roligaste på hela dagen, DISKEN!
Ska väl hjälpa mamma och pappa lite. Sen kanske jag ska träffa Klara och Sanne en stund och röka lite vattenpipa.

 Lite tråkigt känns det att konfirmationstiden är över eftersom det här förmodligen var mitt sista år som ledare. Iaf sista år som ledare i Hemavan gruppen. Men det är  ju ett vals om jag har gjort.

Men nu skriker dem efter mig där uppe!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0